DiSC koosneb neljast peamisest käitumisstiilist:
D (Domineeriv) – otsekohene, tulemuskeskne, tahtekindel ja jõuline
i (Sotsiaalne) – seltsiv, entusiastlik, optimistlik ja elavaloomuline
S (Stabiilne) – rahulik, kohanev, kannatlik ja tagasihoidlik
C (Analüüsiv) – põhjalik, talitsetud, täpne ja süstemaatiline
80%-l inimestest on rohkem kui üks juhtiv stiil, mis tähendab, et inimese on segu kõigist neljast stiilist, mis sulanduvad ainulaadseks isiksuseks. Stiili mõjutavad alati ka mitmed muud tegurid – nt elukogemused, haridus ja küpsus
DiSC teooria alusepanijaks on Dr. William Marston USA ülikoolist Columbia University. Teiste hulgas arendasid seda edasi Dr. John Geier ja Inscape Publishing koostöös Ameerikas asuva ülikooliga University of Minnesota Tänasel päeval jätkab DiSC toodete arendamist Everything DiSC (a Wiley brand), mis on spetsialiseerunud inimeste arendamise vahendite väljatöötamisele ja sellealastele teaduslikele uuringutele.
Wiley on DiSC-iga seotud teemasid uurinud üle 10 aasta. Meie DiSC bränd on alati äratuntav tänu DiSC nimes esinevale väiksele „i” tähele.