Kliendivajadus
Playtech on maailma suurim online mängu- ja spordiennustustarkvara pakkuja, üks Eesti viiest ükssarvikust, kes pakub tipptasemel lahendusi valdkonna juhtivatele operaatoritele.
Playtechi personalitiimi jaoks on alati olnud fookuses see, kuidas õnnestuks oma juhtide arengut kõige paremal ja otstarbekamal viisil toetada. Hiljuti otsustati koos Change Partnersiga keskenduda juhtimiskompetentside teadlikule kasvatamisele ja juhtimistavade ühtlustamisele.
Change Partnersi lahendus
-
- Change Partners aitas koos Playtechi personalitiimiga välja töötada Playtechi kõigi aegade esimese globaalse juhtide arenguprogrammi, kuhu olid kutsutud kõigi eri riikide ja tiimide juhid. 10-kuu jooksul viidi läbi 38 virtuaalset koolitussessiooni kokku u 100-le juhile.
- Algusest lõpuni läbinisti virtuaalne koolitusprogramm, kus rakendasime Zoomi, pollinguid ja muid interaktiivseid elemente.
Programm koosnes avalöögist ja 5 moodulist:
1. MOODUL - minu töö juhina
2. MOODUL - iseenda ja oma meeskonna mõistmine
3. MOODUL - juhtide suhtlus - miks, mida, millal ja kuidas?
4. MOODUL - oma meeskonnas pühendumuse ja võimekuse suurendamine
5. MOODUL - coaching'u põhine juhtimine
Mooduleid toetasid maailmatasemel arendustööriistad, nagu nt
Everything DiSC Workplace profiilid, Patrick Lencioni meeskonnatöö arendusvahend
The Five Behaviors, samuti erinevad coachingu ja
muudatuste juhtimise tööriistad, et tagada õpitu rakendama hakkamine igapäevases töös.
Tulemused läbi kliendi pilgu
"Programmi suurimad võiduhetked olid meie jaoks osalejate "heureka" hetkede nägemine ekraanil, kui pärast äsja õpitud tööriistade võimalustest aru saadi või kui me nägime selget muutust juhtide mõtlemises. See on parim võimalik tagasiside tehtud tööle."