DiSC is an acronym that stands for the four main personality dimensions described in the DiSC model:
D (Dominuojantis) – vadovaujantis, orientuotas į rezultatus, valingas ir ryžtingas
i (Įtakojantis) – bendraujantis, entuziastingas, optimistiškas ir linksmas
S (Pastovusis) – ramus, prisitaikantis prie aplinkos, kantrus
C (Analizuojantis) – smulkmeniškas, kruopštus, tikslus ir santūrus
80% of people have more than one leading style, which means that human behaviour involves a mix of the four styles, that blend in to a unique personality. Style is also influenced by experience, culture and environment.
DiSC teoriją sukūrė Kolumbijos universiteto mokslininkas dr. William Marston. Vėliau šią teoriją plėtojo ir kiti mokslininkai, tarp kurių buvo ir dr. Johnas Geieris bei „Inscape Publishing“ specialistai, bendradarbiavę su Minesotos universitetu. Teorijos vystymą toliau tęsia „Everything DiSC“ („Wiley“ prekės ženklas) partneriai, kurių specializacija – žmonių ugdymo įrankių kūrimas ir moksliniai tyrimai.
Wiley jau daugiau nei 40 metų tiria ir analizuoja DiSC. Kad tai mūsų DiSC, visada atpažinsite pagal mūsų firminę mažąją „i“ raidę pavadinime DiSC.